Betrokken ouders

Goed contact met ouders/verzorgers vinden wij bij Openbaar Kindcentrum Het Nieuwe Land heel belangrijk. Want samen begeleiden we de kinderen naar een nieuwe toekomst, waarin elk talent tot zijn recht komt. Onze medewerkers in de opvang en het onderwijs werken graag met jou samen om te bekijken wat jouw kind nodig heeft.

Als ouder ben je binnen ons kindcentrum vast graag betrokken bij de ontwikkeling van jouw kind. Je kunt bij ons meedenken en meedoen op verschillende manieren. In de Kindcentrumraad bijvoorbeeld, in de Ouderraad of in de verschillende commissies.

Ouderraad

Ons kindcentrum heeft een actieve Ouderraad (OR). De OR organiseert allerlei activiteiten voor de kinderen, die hun tijd bij Het Nieuwe Land nóg leuker maken. Sportactiviteiten bijvoorbeeld of de schoolreis. Alles wat te maken heeft met samen plezier maken.

OR-leden
De OR bestaat uit drie ouders:

• Jelena Veldhuizen
  • Linda Wassink
  • Leoni Pol – penningmeester

en een teamlid:

• Ariënne van Wijk

De vergaderingen van de OR vinden plaats in overleg.

Commissies

De OR bestaat uit afgevaardigden van de verschillende commissies, waarin ouders en medewerkers samen activiteiten organiseren en meedenken over de verschillende onderdelen. Zo hebben we een onderwijscommissie, een PR-commissie, een feestcommissie, een verkeerscommissie en een sportcommissie. Je kunt hier meer lezen over wat deze commissies doen.

Wil je meer weten over de Ouderraad? Kijk dan in de kindcentrumgids